Täältä löydät oma tekemiäni helmiliskoja, osan liskoista on tehnyt kaverini. Olen pahoillani, että kuvat ovat epäselviä, en ole kummoinen kuvaaja, koitan parantaa taitojani.

 

 

Minä olen tehnyt tämän kappaleen. Violetti ja vaaleanpunainen sopivat hyvin yhteen. Tälle liskolle olen laittanut ruskeat silmät. Nam! ^^

Tällä liskolla on kanssa violetti tausta, niin kuin varmaan omilla silmillä näettekin, (selostan ihan kuin opettaisin pikku lapsille värejä). No joo, tällä liskolla on vain valkoiset tassut ja silmät.

Tästä liskosta pidän kovasti, vaikka itse kehuskelenkin. Sillä on yksi kokonaan oleva jalka, ja juuri sen takia, koska sillä on mennyt jalka "sököksi" ja tuo pinkki jalka kuvaa kipsiä, luovaa :).

Tämä lisko taassen on menettänyt kummatkin jalkansa, hän on niin sanotusti vammainen lisko. Luovaa kätten jälkeä taas, hehe!

Tämä lisko ihan pikkuinen, ja sen on tehnyt kaverini. Minä en yleensä tee noin pikkuisia. Suloinen!

Tällä pienoisella on pääkallokuvio selässään.

Tällä liskolla on I- kirjain selässään.

Taas pinkki lisko, tällä kertaa vain pienemmässä koossa. Ja värit ovat toisinpäin kuin edellisessä.

Oransskeltainen lisko!

Taas vaihteeksi vammainen lisko. Nyt se on vain ruskeassa värissä.

Tällä luonnonkappaleella on kysymysmerkki selässä, ja vielä kipsattu jalka.

Siniruskea lisko, aika hyvä yhdistelmä, kaveri tehnyt.

Tämänkin kaveri tehnyt.

Tästä pidän myös tosi paljon. Ja kaveri jälleen kerran ollut asialla.