Olen viime aikoina miettinyt aika paljon nettisuhteita. Moni on niitä vastaan, enkä ihmettele miksi. Nettisuhteissa on aina riskinsä. Ei voi olla täysin varma, onko partnerisi juuri se henkilö, miksi hän itseään väittää. Mutta olen silti sitä mieltä, että nettisuhde voi toimia, jos on vain valmis näkemään vaivaa sen eteen. Minulla itselläni on ollut nettisuhteita, ja toinen niistä onnistui todella hyvin, kunnes tuli erimielisyyksiä jne. Minullakin oli aina välillä se pelko, että onko poikaystäväni oikeasti se henkilö, joksi itseään väittää. Mutta lopulta päätin luottaa häneen. Suhteemme oli aika vakavaa laatua. Meidän piti jopa tavata, mutta ehdimme erota ennen sitä.  Ja tämän eron jälkeen, en ole ollut enää niin kiinnostunut nettisuhteista. Ne eivät ole ihan minua varten. Mutta, siis olen silti sitä mieltä, että nettisuhteet onnistuvat, jos uskaltaa luottaa toiseen. En kuitenkaan kannusta harrastamaan niitä, ennen kuin on varma, että haluaa ottaa riskin.
Minun omilla kokemuksilla voin sanoa, että nettisuhde tuo hyvän mielen, ihan niin kuin tavallinenkin suhde, mutta nettisuhteen turvallisuudesta en voi taata. Jokainen, joka harkitsee nettisuhdetta, aloittakoon sen omalla vastuullaan. Ollaanhan kaikki varovaisia.